Isnin, April 26, 2010

kakak dah sekolah!!

kakak dah mula bersekolah hari selasa minggu lepas di tadika berdekatan rumah.Alhamdulillah,aku tumpang seronok bila anak aku seronok ke sekolah.
dah memang tak sabar sangat dia nak pergi sekolah.Puas hati jugak bila
dia boleh bawak dengan pembelajaran kat situ.
Setiap pagi pukul 8 pergi hantar dia, habis jam 12.Sian jugak tengok dia bila balik tu penat je.Mula-mula tu malu-malu nak masuk sekolah,almaklumlah dah biasa duk umah je.
Harini seminggu tak pergi sekolah sebab bercuti kat kampung.Lagipun cikgu dia bagi tempoh penyesu
aian sebelum masuk dgn rasminya pada bulan 5 ni.
Balik ni banayk kerja sekolah yang perlu dia siapkan, memandangkan terlewat masuk.Tanak dia ketinggalan,so aku pun tolong lah dia siapakan apa yang tertinggal.

sembang dgn kenkawan